Nu ska det avgöras! Eller närmare bestämt på söndag (29/9) när sista omgången av serien spelas. BAIF i topp med en poängs marginal ner till tvåan Söderåkra AIK. Vi möter tabellsexan Trekantens IF på hemmaplan och vinst innebär serieseger. Det kommer bli en otroligt spännande avslutning, och samtidigt en fantastisk fin möjlighet för oss att vinna på hemmaplan. Och spelar vi vårt spel så som vi gjort i stort sett under hela året, inte minst förra helgen, så kommer det att gå bra. Men det kommer inte komma av sig själv, utan vi måste göra jobbet till hundra procent. Som sagt, en fantastik möjlighet som vi givit oss själva och som vi ska ta tillvara på! Visa ert stöd och ta er till Hagborg för denna unika match. Avspark klockan 12:00.

Adam Johansson, Adam Nilsson, Emil Olausson, Filimon Asmerom, Jonathan Axelsson, Linus Gunnarsson Petersson, Markus Lemon, Meron Debesay, Nahom Weldu Habte, Sigge Hammarstedt, Svante Nyström, Ville Håkansson, Vincent Nylander, Viktor Martinsson samt William Olsson.

• Athletico
  • Barometern